Translate

domingo, 5 de octubre de 2014

Presentació




Benvinguts a tots!

Primer de tot em presento, sóc en Toni Guasch, alumne del Màster de Formació de Professorat 2014-2015. 

Sóc Graduat en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport per la Universitat de Barcelona, just m’acabo de graduar aquest juny, però per arribar fins aquí, he hagut de recórrer un llarg camí i canviar de direcció en cert moment, tot això ho dic per què primer vaig provar sort en el món de la informàtica (no em va acabar de fer) i després em vaig endinsar en el món de l’activitat física, que he estat lligat quasi bé tota la meva vida. I ara crec que puc dir que he triat el camí que m’agrada.

Ja vaig començar INEFC o CAFE (com os agradi més), amb la intenció de dedicar-me a l’educació, al principi ho tenia ben clar, a la meitat dels estudis  ho vaig dubtar ja que com sabem, el món de l’educació ara passa un moment complicat, però definitivament he decidit seguir el camí que tenia pensat des d’un principi, i aquí estic ara, realitzant el MFPR i convençut que he triat el camí correcte i que em podré dedicar a allò que més m’agrada, l’educació. 

Dir que porto 5 anys treballant a casals esportius amb nens de fins a 12-13 anys, cosa que crec que ha fet que tingui una mica d’experiència. Aquest any he realitzat també pràctiques en un IES  a la localitat de Barcelona, on per primera vegada he pogut tractar amb nois d’uns 12 – 19 anys, una experiència única i per mi fascinant, cosa que ha fet que sens dubte hagi acabat de decidir-me per intentar dedicar-me a l’educació, tal i com tenia pensat des d’un principi. 

Bé, dit tot això, us convido a seguir aquest Blog , una nova eina per mi, de l’assignatura de Processos i Contextos educatius, on intentaré realitzar aportacions que puguin ser útils per a tots.

No hay comentarios:

Publicar un comentario